خطای ثبت در ادیتور

2 رای    میانگین 5.0 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

ادیتور چیست؟

در صفحات دارای فرم، ما با یک سری عناصر روبرو هستیم. این المان‌ها را در مطلب «آشنایی با فرم‌ها» می‌توانید مطالعه کنید. در این بین، ادیتور به عناصری از فرم گفته می‌شود که شما می‌توانید مطالب خود را به صورت پاراگراف و با فرمت‌دهی دلخواه ثبت یا ویرایش کنید. اگر عامیانه‌تر بگوییم، بخشی است که شبیه محیط Word است.

 

معمولا خطاهای ثبت در ادیتور کدام‌اند؟

دلایل مختلفی برای نمایش خطا وجود دارد که برخی از آنها در ادامه آمده است:

  • استفاده از کاراکترهای غیراستاندارد: مانند ایموجی، شکلک و... که باعث می‌شود سیستم خطای امنیتی بدهد. همورا مخصوصا آنها را قطع کرده و امکان اضافه کردن آنها وجود ندارد.
  • کپی و پیست کردن از ورد بدون استفاده از ابزار مناسب: اگر متن خود را از فایل Word کپی می‌کنید، به همراه کاراکترها ممکن است استایل‌ها و کدهای دیگری وجود داشته باشد که از نظر ادیتور مشکل دارد. بنابراین لازم است یکی از کارهای زیر را انجام بدهید:
    • قبل از paste کردن متن در ادیتور، از دکمه‌های بالای ادیتور روی «چسباندن متن» کلیک کنید و سپس paste را فشار دهید. این دکمه معمولا علامت paste رایج در ورد و... است که یک حرف T بر روی آن وجود دارد.
    • روش دیگر آن است که: پس از کپی متن از فایل ورد، آن را به یک فایل txt کپی کنید و سپس آن را مجددا کپی کنید و در ادیتور پیست کنید.
  • بیش از حد بزرگ بودن متن: در بخش‌های مختلف یوتاب و مینا، ممکن است محدودیت‌های برای درج متن وجود داشته باشد. متن خود را کوتاه کنید و ببیند آیا همچنان با خطا روبرو هستید. در این حالت یا متن را کوتاه کنید و یا متن را در غالب وبلاگ، چند مطلبی و... درج کنید.

اگر با رعایت موارد فوق، همچنان با خطا روبرو بودم چه کنم؟

حتما متن رو به قسمت‌های مختلف تقسیم کنید و ببیند ادیتور با کدام بخش از متن شما مشکل دارد. اگر می‌توانید آن را اصلاح کنید. در غیراینصورت متن دارای مشکل را در فایل ورد به صورت مرتب به ایمیل پشتیبانی همورا ارسال کنید تا موضوع بررسی و نتیجه اعلام شود.

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
5 دلیل برای اتصال سایت و CRM (قسمت دوم)
در قسمت پیشین این مقاله از پنج کارایی مهمی که در صورت اتصال سایت‎های گردشگری به CRM به دست می‌آید صحبت کردیم. در ادامه از 4 کاربرد دیگری گفته‌ایم که در این زمینه مطرح می‌شود.
اطلاعات بیشتر
مهمانی افطار همورا در خانه‌ای قدیمی
امسال همچون سال‌های پیش، همورا به بهانه‌ی افطار، همکارانش را دور هم جمع کرد. برای ساختن این شب به یادماندنی کافه آنسوی عزیز کنارمان بود و اوقاتی خوش رقم خورد.
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)