ایمیل مارکتینگ

19 رای    میانگین 4.4 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

ایمیل مارکتینگ یکی از روش‌های تبلیغاتی مطلوب و حائز اهمیت در دنیای امروز محسوب می‌شود. این مهم، مانند هر ابزار تبلیغاتی دیگر، نیاز به تخصص و تجربه‌ی کافی دارد تا بتواند فروش شرکت شما را ارتقاء داده و توسعه دهد. همورا در این زمینه می‌تواند همراه شما باشد.

ایمیل مارکتینگ، بازاریابی از طریق پست الکترونیکی یا همان Email Marketing، یکی از مهم‌ترین روش‌های تبلیغاتی و کسب مشتری در دنیای مجازی محسوب می‌شود؛ به گونه‌ای که بسیاری از متخصصان آن را بعد از راه‌اندازی یک سایت مناسب، به عنوان مهم‌ترین ابزار تبلیغاتی می‌دانند.
برای آشنایی با ایمیل مارکتینگ و دلایل اهمیت آن پیشنهاد می‌شود «9 دلیل مهم برای استفاده از ایمیل مارکتینگ» را مطالعه نمایید.
البته لازم به ذکر است که بسیاری در ایران هنوز ارسال ایمیل انبوه از طریق سرویس‌هایی چون یاهو گروپ‌ها را به عنوان ایمیل مارکتینگ می‌شناسند که نه تنها با اصول بازاریابی و حتی قوانین یاهو تفاوت‌های چشمگیری دارد بلکه در برخی موارد می‌تواند نتایج منفی داشته باشد.

خدمات همورا در حوزه‌ی ایمیل مارکتینگ

به طور کلی فرآیند ایمیل مارکتینگ، شامل 7 مرحله اصلی است که همورا می‌تواند تمام مراحل و یا بخشی از آن را (با توجه به توافقات) برای شما انجام دهد. به طور خلاصه همورا در سه شاخه‌ی کلی می‌تواند با شما همکاری نماید.

  • به صورت مشاوره‌ای
  • اجرای تمام یا قسمتی از مراحل فرآیند ایمیل مارکتینگ
  • برگزاری کلاس‌های آموزشی در قالب سمینار

 

نمونه کار

نمونه‌هایی از ایمیل‌های تهیه و ارسال شده توسط همورا در کمپین‌های تبلیغاتی:

 

هزینه‌ی ایمیل مارکتینگ

هزینه‌ی ایمیل مارکتینگ به عواملی چون تعداد ایمیل، هدف گذاری‌ها، کمپین‌های تعریف شده، نوع خدمات و تنوع مشتریان شما وابسته است. اما در کل برای انجام این مهم دو هزینه مجزا خواهید داشت. اول هزینه خرید پنل، سپس هزینه طراحی و ارسال ایمیل که در ادامه توضیحاتی در همین خصوص آمده است.

الف: هزینه خرید پنل

با این که شخصاً می‌توانید نسبت به خرید پنل‌های ارسال ایمیل انبوه اقدام نمایید؛ همورا نیز می‌تواند پنل‌های مختلفی را با توجه به حساسیت و اهمیت کمپین‌های تبلیغاتی به شما پیشنهاد داده و یا آنها را خریداری نماید.
یکی از پیشنهادهای همورا خرید پنل‌های شرکت میلرلایت می‌باشد که قیمت انواع پکیج‌های آن براساس دلار و عوامل دیگر تغییر می‌یابد. در جدول زیر آخرین قیمت‌های این پکیج  آمده است:

تعداد ایمیل مبلغ دلاری مبلغ (تومان)
1,000 84
2,500 126
5,000 252
10,000 420
20,000 840
25,000 1008
30,000 1176
35,000 1386
40,000 1512
45,000 1638
50,000 1764

در جدول فوق نرخ برابری دلار به ریال 14,500 به تاریخ 1398/01/20 بوده و با ضریب کارمزد 1.1 محاسبه شده است.

ب: هزینه طراحی و ارسال ایمیل

شما می‌توانید طبق جدول زیر یکی از پکیج‌های همورا را برای طراحی و ارسال ایمیل‌ها خریداری نمایید. نکته مهم آن است که تعداد ایمیل‌های شما به هر تعداد که باشد تاثیری در این قیمت‌ها ندارد. بنابراین بهتر است برای سرشکن هزینه‌ها و بالابردن نتایج مطلوب تبلیغات با راهکارهایی تعداد ایمیل‌های خود را افزایش دهید. برای این منظور می‌توانید این مطلب را مطالعه نمایید.

نام پکیج ایمیل در ماه مدت ارسال مدت مشاوره گزارش طراحی قالب قیمت (تومان)
شایا 4 بار 1 ماه 2 ساعت در 1 جلسه آخر ماه 1 بار 2،535،000
بابک 2 بار 1 سال (27 بار) 5 ساعت در 2 جلسه 6 ماه یکبار 1 بار 8،645،000
شایسته 4 بار 1 سال (54 بار) 10 ساعت در 5 جلسه فصلی 2 بار 16،850،000


چند نکته:

  • در فاکتور نهایی، مالیات بر ارزش افزوده (9 درصد) به آن اضافه می‌شود.
  • طراحی قالب ایمیل اضافه‌تر از جداول فوق و یا مشاوره و یا تحلیل روال ایمیل مارکتینگ بیشتر به صورت ساعتی محاسبه می‌شود. (اطلاعات بیشتر)
  • آدرس‌های ایمیل هر هفته یکبار و به درخواست شما به روز رسانی می‌شود.
  • عکس‌های داخل ایمیل با توجه به قالب مورد استفاده توسط شما انتخاب می‌گردد. در صورت تمایل، همورا می‌تواند در این زمینه همراه شما باشد.
  • مطالب داخل ایمیل با توجه به قالب طراحی شده توسط شما تهیه و برای همورا ارسال می‌شود. در صورت نیاز به تهیه محتوا، همورا می‌تواند این مهم را انجام دهد.
  • مدیریت کمپین، شامل تحلیل سیستم ایمیل مارکتینگ توسط کارشناسان همورا، با توجه به تعقیب نمودن رفتار مشتری در ایمیل‌ها، اتخاذ تصمیماتی جهت افزایش نرخ بازدید و یا چگونگی طبقه‌بندی مشتریان و با در نظر گرفتن نوع کسب و کار شما، به صورت جداگانه‌ای قیمت‌گذاری می‌شوند. (مشاوره)

امید است بتوانیم در کمپین‌های تبلیغاتی در کنار شما باشیم.

ارائه کلیه خدمات ایمیل مارکتینگ

 

مراحل اجرای ایمیل مارکتینگ در همورا

  1. 1. هدف گذاری و  گروه‌بندی مشتریان
    لازم است تا مشتریان شما به شیوه‌ای درست طبقه‌بندی شده و با توجه به نوع محصول و بخش‌بندی مشتریان، ایمیل ساخته و ارسال شود. همورا با برگزاری جلساتی با مدیران و یا کارشناسان پیرو سیاست‌های جاری، به شما در این طبقه‌بندی کمک خواهد نمود. همورا می‌تواند ایده‌های خلاقانه خوبی به شما بدهد!

    2. جمع آوری ایمیل
    در اصول بازاریابی از طریق ایمیل، جمع‌آوری ایمیل‌ها باید به شیوه‌ای خاص انجام شود و از آنجا که خرید بانک‌های ایمیل در این اصول جایگاهی ندارند لذا همورا می‌تواند در این زمینه آموزش و مشاوره‌های لازم را داده و بسترهای نرم‌افزاری مناسب و یا راهکارهای مدیریتی را به شما پیشنهاد دهد.برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، مطلب آموزشی «چگونگی افزایش تعداد ایمیل‌ها در ایمیل مارکتینگ» را مطالعه نمایید.

    3. تهیه و تولید محتوای ایمیل
    مهمترین بخش داستان ایمیل مارکتینگ اینجاست! لازم است محتوایی کاملاً هوشمند، مفید، دلچسب و با رعایت اصول مارکتینگ تهیه شود تا مشتری را جهت خرید علاقمند نماید. چیدمان، ساختار، ادبیات بازاریابی، آیین نگارش و نکات فنی بسیاری وجود دارد که همورا می‌تواند آنها را در پروژه ایمیل مارکتینگ شما به کار ببرد.

    4. تهیه نرم‌افزار ارسال گروهی ایمیل
    همورا بازه‌ی وسیعی از شرکت‌های ارائه دهنده‌ی نرم‌افزارهای ارسال ایمیل گروهی را بررسی و تست نموده است. بنابراین با توجه به نیاز و بودجه شما و از حیث کاربردی می‌توان از بهترین‌ گزینه استفاده نمود.

    5. ارسال ایمیل
    حال زمان ارسال ایمیل است. اما واقعاً چه روزها و ساعتی برای ارسال ایمیل‌های شما می‌تواند مناسب و کارا باشد؟ واقعیت این است که برای هر کسب و کاری این ساعت و زمان مناسب، تفاوت‌هایی دارد. همورا آنرا برای شما کشف می‌کند.

    6. گزارش‌گیری
    چه افرادی ایمیل را مشاهده نموده‌اند؟ چه درصدی از آنها بر روی کدام یک از قسمت‌های ایمیل شما کلیک نموده‌اند؟ این موارد قسمت‌های کوچک، از گزارشاتی است که همورا آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

    7. تحلیل و بهینه‌سازی سیستم
    جذاب‌ترین بخش ایمیل مارکتینگ و مهمتر از گزارشات، تحلیل وقایع و رخدادهایی است که می‌تواند باعث تغییراتی در ایمیل‌های آتی، بهبود محصولات و یا فرآیندهای داخلی سازمان شما شود.
  2.  

تاریخ آخرین به‌روز رسانی: 23 فروردین 1399

با ما تماس بگیرید

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن 02144264163 داخلی 20، با ما تماس گرفته و یا فرم تماس را تکمیل نمایید تا به سرعت با شما تماس بگیریم.

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
9 دلیل مهم برای استفاده از ایمیل مارکتینگ
آیا از روش‌های سنتی بازاریابی خسته شده‌اید؟ آیا به دنبال روش‌های سریع و کم هزینه در تبلیغات هستید و در مقابل توقعات بالایی دارید؟ ما استفاده از ایمیل مارکتینگ را به شما توصیه می‌کنیم! می‌فرمایید چرا؟ در ای...
اطلاعات بیشتر
چگونه ایمیل خوبی برای مارکتینگ داشته باشیم؟
از جمله دغدغه‌های ارسال خبرنامه، تهیه‌ی یک ایمیل خوب و مناسب می‌باشد. در این راستا داشتن محتوای خوب، رعایت نکات فنی، گرافیکی و... از عواملی است که به موفقیت خبرنامه‌ی شما کمک می‌کند. در این مطلب تلاش نموده...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
صص
1399/02/04 14:40
نمونه محتواهایی که به عنوان متن ایمیل در سایت قرار دادین باز نمیشه. سر کاریه؟
پاسخ دهید...
فروشگاه اينترنتی
1398/10/07 13:01
مطالب و اطلاعات در دسترس سایت شما موجب می شود تا آدمی دست به کار شود و آمادگی خود را جهت ارائه مطالب خاص را فراهم نماید و از اینکه اینگونه دلسوزانه به اشتراک مطالب مهم پرداخته اید .. آرزوی سلامتی و موفقیت را دارم برایتانفروشگاه اینترنتی بانه دات کام موفق باشید
پاسخ دهید...
محمد رضا
1395/04/30 14:48
ما هنوز وب سایتمون آماده نیست. به نظر شما اکی هست که از الان ایمیل مارکتینگ رو شروع کنیم؟
پاسخ دهید...
همورا
1395/04/31 01:49
این کار پیشنهاد نمی‌شه. مگر اینکه مطالب خاصی تهیه کنید که صرفا خواندنی باشه و نه تبلیغ محصولات و یا مشتریان را برای راه‌اندازی وب سایت آماده کنه.
بهروز
1393/11/20 23:18
از تماشای تصاویر ونوشته ها پیامهای موجود در این سایت بسیار لذت بردم وان را به کلیه دوستان واشنایان معرفی می نمایم باشد که گوشه ای از زحمات شما را پاس داشته باشیم.با احترام رضایی
پاسخ دهید...
همورا
1393/11/22 03:53
از لطف و محبت شما بسیار ممنونیم. ما هم برای شما آروزی تندرستی و موفقیت داریم.
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)