29
آذر
1398
محتوای همورا
محتوای همورا
 

دورهمی‌های آذرماه همورا

1 رای    میانگین 5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

همورا در راستای افزایش ارتباط سازنده و مستمر با شرکای تجاری و مشتریانش، همواره برنامه‌های آموزشی فنی و فرهنگی در قالب دورهمی‌ برگزار می‌­کند. این ایونت­‌ها موقعیتی ایجاد می­‌کند تا در محیطی دوستانه، نمایندگان شرکت­‌ها با یکدیگر آشنا شوند و همچنین برای هدف­‌های مشترک آموزش ببینند. در ادامه شرحی از دورهمی­‌های آذر ماه را با هم مرور می­کنیم.

برگزاری دوره محاسبه ارزش عمر مشتری، به­ همراه مشتریان همورا

شرکت‌‌‌‌‌ها به دنبال آن هستند که به شکلی بتوانند مشتریان خود را طبقه‌بندی کنند. شکی نیست که باید به مشتریان سود‌آور توجه بیشتری داشت. محاسبه ارزش عمر مشتری یا CLV درکی درست از شیوه‌ی شناسایی، ارزیابی و ارتقا جایگاه مشتریان و داده‌هایی بسیار ارزشمند برای تعیین استراتژی‌های شرکت‌‌‌‌ها است.

بعد از منتشر شدن خبر این ‌دورهمی‌‌‌‌‌ در سایت همورا، تعداد زیادی از کلاینت­‌‌‌ها اعلام کردند که قصد حضور در این جلسه را دارند پس برای بازدهی بیشتر، این کلاس در دو دوره­ی سه ساعته برای دو گروه مختلف در سالن جلسات همورا برگزار شد.

کلاسِ گروه اول در دومِ آذرماه با حضور نمایندگانی از شرکت­‌های همسو، عالی مقام پارسه، ارسباران، دالاهو و آرندتور تشکیل شد. در کلاسِ گروه دوم نمایندگانی از شرکت­‌های حسابداران خبره، پرسپولیس، ستاره‌­ی ونک، اتاق بازرگانی ایران و آلمان، دالاهو و شرکت پیشکش حضور داشتند که در سی‌امِ آذر ماه برگزار گردید. مدرس کلاس هم آقای بهنام اسلمی‌‌‌‌‌ مدیر محترم همورا بودند.

قبل از شروع کلاس آقای اسلمی‌‌‌‌‌ با شرکت کنندگان ‌دورهمی‌‌‌‌‌، که همگی از دوستان قدیمی‌‌‌‌‌ هم بودند به گپ و گفت دوستانه‌ای پرداختند. بعد از اینکه همه حاضر شدند، کلاس با نمایش اسلاید­هایی که از قبل تهیه شده بود، آغاز شد. روند کلاس با بیان مثال­‌های عینی و مشارکت دادن حاضرین در بحث پیش ‌‌‌‌‌می‌‌‌‌‌­رفت.

برگزاری دوره محاسبه ارزش عمر مشتری در همورا

بعد از اتمام کلاس، در حین پذیرایی،‌‌ میهمانان نظرات خود را باهم به اشتراک‌‌ می‌‌‌‌‌‌‌­گذاشتند و از کسب‌وکار هم جویا‌‌ می‌‌‌‌‌‌‌­شدند؛ این جلسه فرصت خوبی را برای آشنایی نمایندگان شرکت­‌‌‌‌‌ها با یکدیگر فراهم کرده بود. در آخر نیز فایل کلاس در اختیار شرکت­ کنندگان قرار گرفت.

 

‌دورهمی‌‌‌‌‌ آموزشی Google Ads

گوگل ادز، بدون شک بهترین و هدفمندترین سرویس تبلیغاتی در تمام دنیاست. شما با تسلط روی این ابزار‌‌ می‌‌‌‌‌‌‌‌توانید نتایجی فوق‌العاده از آن بگیرید. صاحبان کسب و کار‌‌ می‌‌‌‌‌‌‌‌توانند با تبلیغات گوگل فروش خود را چند برابر کنند. بنابراین به نظر‌‌ می‌‌‌‌‌‌‌­رسد، کسب اطلاعات راجع به گوگل ادز برای شرکت­‌‌‌‌‌ها جذاب باشد و همچنین برای بیزنس آن­‌‌‌‌‌ها مفید واقع شود. این دوره با هدف ایجاد آشنایی اولیه با این ابزار، برای شرکای تجاری و کلاینت­‌‌های همورا برگزار شد.

کلاس گوگل ادز برای دو گروه مختلف، در دو دوره­ی سه ساعته تشکیل شد؛ مدرس کلاس آقای ساسان سلوتی بودند. نمایندگانی از شرکت­‌های حسابداران خبره، پرسپولیس، ستاره­ ونک، ارسباران، آرندتور، عالی­‌مقام پارسه و دالاهو در این ‌دورهمی‌‌‌‌‌ شرکت کردند.

این کلاس که در واقع شامل مفاهیم پایه‌ای و پیشرفته بود؛ شرکت­ کنندگان مهم­ترین پیش نیاز‌‌هایی که برای یادگیری گوگل ادز نیاز است را ‌شناختند، با مبانی و اصول اولیه آن آشنا شدند و پیرامون نکات کلیدی و نحوه‌ی عملکرد آن صحبت کردند.

برگزاری ‌دورهمی‌‌‌‌‌ آموزشی گوگل ادز دوره­‌ی اول

 

برگزاری ‌دورهمی‌‌‌‌‌ آموزشی گوگل ادز دوره­‌ی دوم

در پایان کلاس حاضرین سوالاتشان را از آقای سلوتی‌‌ می‌‌‌‌‌‌‌­پرسیدند و به صحبت­‌‌های دوستانه‌‌ می‌‌‌‌‌‌‌­پرداختند. این ‌دورهمی‌‌‌‌‌ همورا نیز به صرف عصرانه به پایان رسید.

 

کلاس آموزشی قهوه در همورا

این ‌دورهمی‌‌‌‌‌ در اواخر آذر ماه 1398 برگزار شد. روز برگزاری ایونت هوا سرد بود و حال و هوای این ‌دورهمی‌‌‌‌‌ به همراه نوشیدن قهوه بسیار دلچسب‌تر شده بود. کلاس با حضور چهار نفر یعنی نمایندگانی از اتاق بازرگانی ایران و آلمان و همچنین نمایند‌‌های از سایت اینترنتی تهیه غذای «زندگی شیرین»، در سالن جلسات همورا تشکیل شد. مدرس کلاس خانم فاطمه حسینی مدیر محترم کافه آنسو بودند. روند کلاس با دادن اطلاعاتی جذاب درباره­‌ی تاریخچه، انواع درختچه­‌‌‌‌‌ها و نحوه­‌ی رست قهوه شروع شد. پس از آن به هر کس تعدادی دانه قهوه دادند تا اطلاعاتی که راجع به انواع قهوه بدست آورده­ بودند را از نزدیک لمس کنند.

تشخیص و جدا کردن دانه­‌‌های قهوه عربیکا و روبوستا از یکدیگر

 

بالاخره بعد از اطلاعات تئوری هیجان‌انگیز، خانم حسینی در زمان استراحت برای هر کس به انتخاب خودشان یک فنجان قهوه آماده کردند و مهمان­‌‌‌‌‌ها در حین پذیرایی به گپ و گفت دوستانه‌ای پرداختند.

پذیرایی از‌‌ میهمانان ‌دورهمی‌‌‌‌‌

 

در قسمت بعدی کلاس دستور تهیه انواع مختلف قهوه مانند اسپرسو، آمریکانو، کاپوچینو، لاته، موکاچینو و... را آموزش دادند. در ادامه شرکت کنندگان کلاس با دستگاه اسپرسو و لواز‌‌‌‌‌می‌‌‌‌‌ که یک باریستا حرفه‌ای با آن­‌‌‌‌‌ها سر و کار دارد آشنا شدند و نحوه‌ی دم‌­آوری قهوه را آموزش دیدند.

آماده سازی قهوه برای دم­‌آوری

 

قسمت هیجان‌انگیز کلاس، موقع تمرین و درست کردن قهوه­ توسط شرکت­ کنندگان زیر نظر مربی بود که با هر کس به طور جداگانه تمرین شد.

آموزش موکاچینو توسط خانم حسینی

 

این کلاس هم تفریح و هم آموزش بود. در آخر هرکس هر محصولی که آماده کرد را نوش جان‌‌ می‌‌‌‌‌‌‌­کرد و از لحاظ مزه و تزیئن هم با یکدیگر مقایسه‌‌ می‌‌‌‌‌‌‌­کردند.

آیا شما هم از مشتری­‌‌های همورا هستید؟ اگر این ایونت­‌‌‌‌‌ها برای شما جالب بوده و علاقه دارید در ‌دورهمی‌‌‌‌‌‌‌‌های بعدی همراه ما باشید، برای کسب اطلاعات بیشتر از زمان برگزاری دوره­‌‌های بعدی با واحد روابط عمو‌‌‌‌‌می‌‌‌‌‌ همورا تماس حاصل فرمایید.

 

 

این مطلب توسط تیم محتوای همورا گردآوری و تهیه شده است.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت همورا مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
الکامپ، رویایی که می‎توانست بهتر تعبیر شود!
حضور شرکت‌های گوناگون، فرصتی برای گفتن از ایده‌های نو و بازدید از آخرین محصولات و دستاوردها در حوزه‌ی الکترونیک، تنها بخشی از جذابیت‌های نمایشگاه الکامپ بود. در یک روز گرم تابستانی تعدادی از پرسنل شرکت همورا به...
اطلاعات بیشتر
شام در میان گل‎ها
روابط کاری با برخی دوستان، منجر به رویدادهایی می‎شود که فراتر از مشغله‎های همیشگی هستند. مثالی از این ارتباط، شرکت گردشگری آرند تور و شرکت هموراست. این دو شرکت که در آستانه پنج سالگی همکاری خود قرار دارند، تصمیم گرفتند در ...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)