28
مرداد
1398
محتوای همورا
محتوای همورا
 

همورا خانه‌اش را بزرگتر کرد!

1 رای    میانگین 5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

شرکت همورا به منظور توسعه و افزایش بهره‌وری نیروهای توانمند و استخدام نیروهای جدید، به فضای اداری خود یک دفتر دیگر را اضافه کرده است. دوست دارید بدانید در این دفتر چه بخشی از تیم همورا مشغول به کارند و چه اتفاق‌هایی در آن می‌افتند؟ در ادامه بیشتر بخوانید.

توسعه، اتفاقی است که با گذر زمان، اضافه شدن به تعداد مشتریان و بالا رفتن حجم سفارشات ناگزیر به نظر می‌رسد. توسعه می‌تواند به بالا بردن کارایی، کمک و زمان انجام پروژه‌ها را کوتاه‌تر کند و در نتیجه رضایتمندی مشتریان را بالاتر ببرد و موجب اشتغال‌زایی و استخدام نیروهای جدید شود. در این راستا یکی از ارکانی که به توسعه یاری می‌رساند، افزایش فضای کار و ایجاد محیط مناسب برای پرسنل است. به همین دلیل همورا تصمیم گرفت یک واحد دیگر را به فضای شرکت اضافه کند، بخشی از تیم به بخش دیگر منتقل شوند و نیروهای جدیدی نیز به خانواده همورا اضافه شوند.

 

واحد جدید کجاست؟

واحدی که همورا به فضای قبلی اضافه کرده به واحد پیشین بسیار نزدیک است و درواقع هر دو آنها در یک ساختمان و یک طبقه واقع شده‌اند. این دو واحد در خیابان اشرفی اصفهانی، بلوار مرزداران، ساختمان نگین آسمان، طبقه سوم، واحدهای 10 و 12 قرار دارند و هر کدام به منظور ارائه بخشی از خدمات همورا، فعالیت می‌کنند.

دفتر فروش همورا

همورایی‌ها از این سالن به عنوان سالن جلسات و گاهی برای دورهمی با همکاران استفاده می‌کنند

 

چه کسانی در دپارتمان فنی (واحد 12) هستند؟

واحد 12، واحد پیشین هموراست که از حدود 9 سال پیش در آن به کار و فعالیت مشغول است. هم‌اکنون در این واحد تیم فنی همورا حضور دارند و درواقع واحد 12 اختصاصا واحد غنی همورا می‌باشد.

تیم فنی همورا متشکل از جمعی مهندسین است که تلاش می‌کنند با اتکا به جدیدترین دانش‌ها، بهره‌مندی از روش‌های نوین و توجه به نیاز مشتریان خدماتی از قبیل طراحی سایت، طراحی و پیاده‌سازی نرم‌افزار اختصاصی، به‌روز رسانی نرم‌افزارهای پیشین همورا مانند یوتاب و... را ارائه دهند.

 

چه کسانی در واحد فروش (واحد 10) هستند؟

این واحد که در تیر 98 به فضای کاری همورا اضافه شده است، دارای یک فضا برای جای‌گیری بخش فروش است و واحدهای مالی و حسابداری و روابط عمومی نیز در آن قرار دارند. علاوه بر این؛ واحد فروش دارای یک فضای بزرگ و مجهز برای برگزاری جلسات، گردهمایی‌های کوچک و برپایی جلسات دموی یوتاب و دیگر نرم‌افزارهای همورا می‌باشد.

 

در نتیجه‌ی این آرایش جدید، بخش‌های گوناگون همورا از هم جدا شدند. امید است این تغییرات بتواند به بالا بردن کیفیت ارائه خدمات همورا، افزایش بهره‌وری و بهبود ارتباط با مشتریان منجر شود.

این مطلب توسط تیم محتوای همورا گردآوری و تهیه شده است.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت همورا مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
ارسال ایمیل از اکانت‌های مختلف در Gmail
آیا شما هم چندین ایمیل در سرورها یا سرویس‌دهندگان مختلف دارید و برای ارسال ایمیل مجبور هستید که دائماً از یک پنل به پنل دیگر مراجعه نمایید؟ پیشنهاد می‌کنیم این راهنما را مطالعه نموده تا با تنظیماتی آسان از پنل Gmail به ر...
اطلاعات بیشتر
نابرده یوتاب، جشن میسر نمی‎شود
سال گذشته درست همین روزها بود که در یک آژانس گردشگری مشغول به کار شدم. حضور من مصادف شده بود با جشنی بزرگ و مهم که برگزاری آن باید به بهترین شکل انجام می‌شد. رویدادی که برای آن کارهای زیاد و وقت کم داشتیم.
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)