5
تیر
1398
محتوای همورا
محتوای همورا
 

خدمات همورا برای چه کسب و کارهایی مفید است؟

1 رای    میانگین 5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

همورا عمده‌ی فعالیت‌هایش را بر اساس علاقه‌مندی‌ها، دانش‌های پایه‌ای و آینده‌ای که برای کسب و کارش در نظر گرفته، بنا نهاده است. در نتیجه خدمات همورا معطوف به سه حوزه‌ی تخصصی صنایع مرتبط با گردشگری، موسسات آموزشی و مراکز مبتنی بر عضویت است. در ادامه بیشتر درباره‌ی حوزه‌های فعالیت‌ همورا بخوانید.

اکنون عصر تخصص‌گرایی است و کسب و کارهایی موفق می‌شوند که تلاش‌ها، برنامه‌های توسعه و فرآیندهای درونی سازمان خود را در جهتی مشخص پیش می‌برند. از این روی همورا با تمرکز بر سه بخش مهم بازار، که در این مطلب به آنها پرداخته‌ایم، تلاش می‌کند تا خدماتی بهینه، کارا و اثرگذار را به بخش معینی از بازار ارائه کند. این خدمات شامل موارد گوناگونی از جمله طراحی و پیاده‌سازی نرم‌افزارهای اختصاصی، طراحی سایت، ارائه مشاوره‌های مدیریتی و... می‌باشد. در این مطلب بیشتر درباره اینکه این خدمات برای چه گروه‌هایی مناسب است، بخوانید.

 

صنایع مرتبط با گردشگری

در سال 1389 مدیر یکی از خوش‌نام‌ترین آژانس‌های طبیعت‌گردی ایران، به نام «دالاهو»، به دنبال نرم‌افزاری بود که بتواند به بخش مهمی از نیازهای سازمانش پاسخ دهد. این موضوع باعث شد تا همورا با توجه به نیازهای مطرح شده، آنالیز امکانات، بررسی محدودیت‌ها و آینده‌ای که برای دالاهو تصور می‌شد، اقدام به طراحی و پیاده‌سازی نرم‌افزاری کند که امروزه می‌توان آن‌را از تخصصی‌ترین راهکارهای نرم‌افزاری کشور نامید که در حوزه صنعت گردشگری فعال است. همورا نام این نرم‌افزار را «یوتاب» گذاشت و همواره در جهت بهبود، به‌روز رسانی و تطابق آن با نیازهای روز صنعت گردشگری می‌کوشد.
در افسانه‌های کهن، یوتاب نام زن جنگجویی است که دوشادوش دیگر مبارزان می‌جنگد تا از خاک ایران محافظت کند و از سوی دیگر، یوتاب به معنای درخشنده، منحصربه‌فرد و بی‌مانند نیز می‌باشد. برای همورا، یوتاب نماینده‌ی بخشی از جامعه است که با دانش، شجاعت و تبحر در راه آرمان‌هایش مبارزه می‌کند. انتخاب این نام برای نرم‌افزاری که قرار است به صنعت نوپا اما با آتیه‌ی گردشگری یاری برساند، داستان تاریخی یوتاب را برایمان تداعی می‌کند. جنگجویی که در سخت‌ترین شرایط می‌توانید روی کمک‌هایش حساب باز کنید و مطمئن باشید که رهایتان نخواهد کرد.

مشتریان گردشگری همورا

دالاهو، اسپیلت البرز و آرندتور از جمله شرکت‌های گردشگری خوش‌نامی هستند که از نرم‌افزار یوتاب همورا استفاده می‌کنند

پس از یوتاب، محصولات دیگری در همورا متولد شدند که آنها نیز در جهت پاسخگویی به بخش‌های دیگری از نیازهای جامعه گردشگری تلاش می‌کردند. این محصولات نیز با توجه به نیازها، شرایط و خواسته‌های سازمان‌ها، شرکت‌ها، آژانس‌های مسافرتی بند الف، ب، پ، اینکامینگ، اقامتگاه‌ها و دیگر صنایع فعال در گردشگری می‌توانند تطابق پیدا کرده و خدمات گوناگونی را ارائه کنند.

در حال حاضر همورا در حال ارائه خدمات تخصصی به آژانس‌های گردشگری متعددی از جمله «دالاهو»، «اسپیلت البرز»، «آرند تور»، «هایپرشیا» و... است.

 

موسسات آموزشی

آموزش، یکی از مهم‌ترین ارکان زندگی بشر است و یافتن شیوه‌هایی که بتواند آن‌را تسهیل کند همواره مورد توجه می‌باشد. در این راستا همورا، بخشی از فعالیت‌هایش را معطوف به ارائه نرم‌افزارهایی کرده که مخصوص موسسات آموزشی هستند و خدمات و نیازهای آنها را پوشش می‌دهند.

نرم‌افزاری که همورا به موسسات آموزشی ارائه می‌کند «یوتاب آموزشی» نام دارد و قابلیت ثبت دقیق اطلاعات، بارگذاری مدارک، ثبت دقیق اطلاعات دوره‌های آموزشی و مدرسین، امکان ارائه فیلم‌های آموزشی، امکان برگزاری آزمون‌های دوره‌ای، ثبت نمرات، ارائه کارنامه فراگیران، امکان آزمون مجدد و... را فراهم کرده است.

موسسات آموزشی که در زمینه‌های گوناگونی از جمله گردشگری، هنری، فرهنگی، ورزشی و... فعالیت می‌کنند، می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

حسابداران خبره

مرکز آموزش حسابداران خبره یکی از مشتریان هموراست که در جهت ارائه خدمات آموزش مدیریت و حسابداری تلاش می‌کند

 

در حال حاضر موسسه آموزشی گردشگری «ارسباران» که در زمینه ارائه آموزش‌های کوتاه مدت صنعت گردشگری فعالیت دارد و مرکز آموزش «حسابداران خبره» که در زمینه ارائه آموزش‌های مدیریتی و حسابداری فعالیت می‌کند، از خدمات نرم‌افزار «یوتاب آموزشی» همورا بهره‌مند می‌شوند.

 

مراکز مبتنی بر عضویت

سازمان‌ها و مراکز گوناگونی که بر پایه عضویت اعضای خود فعالیت، درآمدزایی و ارائه خدمات دارند می‌توانند از نرم‌افزارهای همورا که مخصوص مراکز مبتنی بر عضویت هستند بهره‌مند گردند.

این مراکز شامل اصناف، اتحادیه‌ها، مراکز خیریه، NGOها، اتاق‌های بازرگانی، بانک‌ها، برج‌های مسکونی و اداری و دیگر بخش‌هایی می‌شود که نیاز به ثبت دقیق اطلاعات اعضا، پیگیری وضعیت آنها، نگهداری دقیق از بانک اطلاعاتی، برداشت گزارش‌های مدیریتی و... دارند.

اتاق بازرگانی ایران و آلمان

اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان نمونه‌ای از مشتریانی است که مبتنی بر عضو هستند و از همورا خدمات دریافت می‌کنند

 

همورا به اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان، بانک حکمت ایرانیان، مجتمع مسکونی باغ بهشت و... خدمات «مراکز مبتنی بر عضویت» را ارائه می‌دهد.

این مطلب توسط تیم محتوای همورا گردآوری و تهیه شده است.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت همورا مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
نکات مهم در سئو و ارتقای رتبه سایت
آیا می‌دانید رعایت کردن چه نکاتی باعث ارتقای سایت شما در گوگل می‌شود؟ اصول اولیه و مهم در سئو چیست؟ نقش رقبا و محتوای سایت در ارتقای آن چقدر است؟ در ادامه یک دسته‌بندی ساده از نکاتی مفید که می‌تواند در رنکینگ س...
اطلاعات بیشتر
تهیه بلیط نمایشگاه ITB
حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی موضوعی است که بسیاری از صاحبان کسب و کار به آن علاقه دارند و برایش برنامه‌ریزی می‌کنند. در این بین، نمایشگاه ITB برلین در صدر توجه کسانی قرار دارد که به نوعی در صنعت گردشگری فعال...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)