20
اسفند
1397
محتوای همورا
محتوای همورا
 

نگاهی به سال 97 در همورا

1 رای    میانگین 5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

در این مطلب رویدادهای سال 97 همورا را مرور خواهیم کرد. از ادامه همکاری‌ها و پروژه‌های جدید، جشن‌ها و مهمانی‌ها، فعالیت همورا در رسانه‌های گوناگون، رخدادهای مختلف و دستاوردهای سال گذشته خواهیم گفت.

سال 97 برای شرکت همورا سالی پر از رویداد و خاطرات گوناگون بود. در این سال خانواده همورا برای دست‌یابی به اهداف نو تلاش کرد و در کنار آن ارتباطات و دوستی‌‌های قدیمی را چون گنجی گرانبها حفظ کرده است. در این سال خانواده همورا بزرگتر شد، نرم‌افزارهای همورا با توجه به آخرین نیازهای بازار به‌روز شدند و این مهم توانست نقش موثری در پیشبرد هداف مشتریان داشته و رخدادهای گوناگونی را حاصل کند.

در این مطلب از آنچه در سال 97 بر همورا گذشته است، بیشتر بخوانید.

 

شورای عالی انفورماتیک

دریافت گواهی انفورماتیک در واقع مجوزی است بر احراز صلاحیت شرکت‌ها برای تمامی پروژه‌های کامپیوتری. شرکت‌های انفورماتیک به شرکت‌ها و موسساتی گفته می‌شود که در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری به ثبت قانونی رسیده باشند و موضوع فعالیت آن‌ها در اساسنامه صرفا در زمینه انفورماتیک باشد. گواهی‌نامه شورای عالی انفورماتیک در سال 97 برای شرکت همورا با امتیاز 4 صادر گردید. صدور این گواهی یکی از رویدادهای مهم سال 97 محسوب می‌شود.

 

همورا و رسانه

مدیرعامل شرکت همورا، آقای بهنام اسلمی همکاری‌ها و فعالیت‌های گوناگونی در زمینه ‌گردشگری دارند. برای مثال ایشان از سال 96 ستون ثابتی در روزنامه دنیای اقتصاد دارند و در آن به طرح مباحث مهم مدیریتی و بازاریابی می‌پردازند. در سال 97، آقای اسلمی به عنوان کارشناس در برنامه‌های مختلف رادیویی دعوت شده و درباره مبحث دیجیتال مارکتینگ به گفتگو پرداختند. برای مثال جلسه کارشناسی رادیو گفت و گو با موضوع دیجیتال مارکتینگ گردشگری، یکی از این برنامه‌ها بود که جناب آقای اسلمی در آن به عنوان کارشناس و مدرس دیجیتال مارکتینگ در حوزه گردشگری حضور داشتند. همچنین در تاریخ 9 اسفند 1397 جناب آقای اسلمی، تحت عنوان کارشناس، مهمان برنامه رادیویی جوان‌گشت بودند و درباره گردشگری دیجیتال برای شنوندگان صحبت کردند. برنامه رادیویی جوان گشت با مجری‌گری آقای مهدی مفیدی‌راد صبح‌های پنج‌شنبه و جمعه از ساعت 6:40 تا 8:00 پخش می‌شود.

در سال 97 شرکت همورا در مجله گیلگمش تبلیغات خود را به چاپ رساند. این تبلیغات در صفحه اول مجله گیلگمش چاپ و در بسته هدیه نوروزی همکاران و دوستان همورایی قرار گرفت. مجله گیلگمش فصل‌نامه‌ای است که به همت جناب آقای آرش نورآقایی مدیرمسئول و صاحب امتیاز گیلگمش و دوستان و همکارانی توانمند و پرتلاش دایر شده است.

استودیو جوان گشت

مصاحبه با رادیو جوان گشت با موضوع گردشگری دیجیتال

 

ادامه همکاری‌ها

در سال 97 همچون سال‌های گذشته به همکاری خود با دوستان و مشتریان قدیمی ادامه دادیم. همورا تلاش می‌کند تا با حفظ دوستی‌های گذشته در جهت خلق روابط و همکاری‌های جدید بکوشد و همواره در جهت پیشرفت و بهبود حرکت کند. در ادامه درباره بخشی از همکاری‌های قدیمی که در سال 97 ادامه پیدا کرده‌اند، بخوانید.

در این سال به تمدید قراردادهای پشتیبانی، ارتقای همکاری‌ها، به‌روزرسانی سایت‌ها و نرم‌افزارها پرداختیم. جشنواره‌های تخفیف گوناگونی برای آژانس گردشگری دالاهو  که یکی از آژانس‌های بزرگ طبیعتگردی است، طراحی و اجرا کردیم.

از دیگر شرکت‌های طبیعت‌گردی به‌نام که همورا افتخار همکاری با آنها را از سال‌ها پیش دارد، «آژانس گردشگری اسپیلت البرز» است. در سال 97 مجموعه همورا افتخار طراحی سایت جدید این شرکت را داشته است و در زمینه مشاوره نیز این همکاری‌ها ادامه یافت.

همچنین در سالی که گذشت چندین لندینگ‌پیج برای آژانس خوش‌نام و فعال ستاره ونک طراحی شد و همکاری‌هایی در جهت تولید محتوا و ارائه خدمات مشاوره، داشته‌ایم.

با موسسه آموزشی گردشگری ارسباران که یکی از بهترین موسسات آموزش گردشگری است، در زمینه بهبود سایت، ایمیل مارکتینگ، تولید محتوا و ارائه خدمات مشاوره‌ همکاری داشتیم.

باعث افتخار بود که در سال 97 در زمینه تولید محتوا و مشاوره در خدمت مرکز آموزش حسابداران خبره، که زمینه آموزش‌های مدیریتی و حسابداری فعالیت می‌کند و یکی از معتبرترین برندها در این زمینه می‌باشد، باشیم.

در این سال همچون سال گذشته، همورا در زمینه تولید محتوا و ارائه مشاوره در خدمت کافه و خانه فرهنگی آنسو که اولین کافه سفال ایران است و در زمینه حفاظت از میراث ماندگار سفال و سرامیک تلاش می‌کند نیز بوده و هست.

 

آموزش از نوع دیجیتال‌مارکتینگ

در سال 97 از بحث آموزش دور نشدیم و همچنان تلاش کردیم تجربیات و دانش خود را در قالب کلاس‌های آموزشی ارائه دهیم. شرکت همورا با همکاری موسسه آموزشی ارسباران اقدام به برگزاری دوره‌های دیجیتال مارکتینگ کرد که این همکاری منجر به برگزاری سه دوره متوالی آموزش دیجیتال مارکتینگ در موسسه ارسباران شد. هرکدام از این دوره‌ها در مجموع 30 ساعت بودند و در آخر مدرک حضور در این دوره از سوی سازمان میراث فرهنگی صادر و به دوستان که مایل به دریافت مدرک بودند، اعطا شد. همچنین مدیر عامل همورا آقای بهنام اسلمی، به عنوان مدرس دوره دیجیتال مارکتینگ، با مجتمع فنی تهران همکاری داشتند.

کلاس دیجیتال مارکتینگ

کلاس دیجیتال مارکتینگ در موسسه ارسباران، آقای بهنام اسلمی مدرس بخشی از این دوره هستند

 

همورا و گردشگری

در سال ۱۳۸۷ انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران، در راستای پیگیری حقوق راهنمایان گردشگری تشکیل شد. انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران، برنامه‌های گوناگونی همچون سمینارهای رایگان آموزشی با موضوعات گوناگون را ارائه می‌دهد. این سمینارها در تلاش هستند راهنمایان را با موضوعات به‌روز و مختلفی آشنا کنند تا همواره دارای سطح بالایی از دانش و آگاهی باشند.

جناب آقای بهنام اسلمی مدیرعامل همورا، به عنوان مدرس یکی از این سمینارها، در 2 بهمن 1397 مهمان این انجمن در باغ موزه قصر بودند. در این سمینار، صحبت‌های آقای اسلمی حول CRM و کاربرد آن برای راهنمایان گردشگری بود. همچنین ایشان به بررسی اینکه CRM چگونه می‌تواند نقش موثری در بهبود ارتباطات لیدرهای تور با مسافران داشته باشد، پرداختند.

انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران

سمینار انجمن صنفی راهنمایان گردشگری با محوریت CRM و کاربر آن برای راهنمایان

نمایشگاه  ITB برلین بزرگترین رویداد جهان گردشگری است. این نمایشگاه در 5 روز برگزار می‌شود که 3 روز آن به‌صورت تخصصی برای افرادی که در حوزه صنعت گردشگری فعالیت تجاری دارند، می‌باشد. جناب آقای بهنام اسملی به عنوان بازدید کننده تجاری در نمایشگاه گردشگری ITB برلین 2019 شرکت داشتند. 

حضور آقای اسلمی در نمایشگاه ITB

حضور در نمایشگاه ITB برلین برای صاحبان مشاغل در حوزه گردشگری امری مهم در ایجاد ارتباط با کشورهای است

 

جشن‌ها

همورا مثل یک خانواده است و در این خانواده جشن‌ها و دورهمی‌های گوناگونی برگزار می‌شود. روز پنجم اسفند ماه برای ما همورایی‌ها روز متفاوتی است. این روز به پاس بزرگ‌داشت مقام «خواجه‌نصیرالدین‌طوسی» روز مهندس نام گذاری شده و همورایی‌ها برای مهندسین شرکت جشن کوچکی برپا کردند. همچنین در همورا رسم دیرینه‌ای است که در روز تولد هر یک از همکاران همورایی کیک تولد تهیه می‌شود و ساعتی را به شادی می‌گذرانیم. این جشن‌های کوچک برای همورایی‌ها بسیار دلچسب و به‌یادماندنی هستند.

مهمانی همورا

جشن روز مهندس در همورا

 

ما همورایی‌ها دوست داریم به هر بهانه‌ای دورهم جمع شویم، از خاطرات‌مان بگوییم و خاطرات جدید بسازیم. دلچسب بودن افطاری در ماه مبارک رمضان هم یکی از همین بهانه‌ها بود که با همکاری کافه آنسو به ثمر رسید. در ماه رمضان 97، همورا تمام اعضای خانواده خود را به مهمانی ماه مبارک رمضان در کافه آنسو دعوت کرد و شبی خاطره‌انگیز را برای همورایی‌ها رقم زد.

مهمانی افطار

مهمانی افطاری همورایی‌ها در آنسو

اعضای جدید خانواده همورا

از مهر سال 97 اعضای جدیدی به خانواده همورا اضافه شدند. اعضایی جدید و دوست داشتنی که هر کدام با توانایی‌های بالای خود به کیفیت همکاری با همورا افزودند، جمع صمیمی همورا با وجود این دوستان بزرگ‌تر شد. این دوستان جدید، جناب آقای نیما حسینی، سرکار خانم صبا عبدالوند و سرکار خانم مریم حسینی هستند و امیدوارم با حضور این دوستان همورا بیش از گذشته به سمت موفقیت قدم بردارد.

 

یوتاب و ورژن جدید

نرم‌افزار CRM، اتوماسیون آژانس‌های گردشگری همورا، با نام «یوتاب» در سال ۱۳۸۹ در شرکت همورا تولید و به بهره‌برداری رسیده و همواره در حال به‌روز رسانی است. به‌روز رسانی این نرم‌افزار در جهت شناخت دقیق بازار، نیازهای جامعه گردشگری و برنامه‌های توسعه آتی می‌باشد.

 

در این مطلب تنها بخشی کوچک از رویدادهای همورا در سال 97 را برایتا گفتیم و قطعا خاطرات دوست‌داشتنی بسیاری را از تک‌تک دوستان، مشتریان و همکارانمان داریم که قالب کلمات نمی‌گنجد.

همورا بابت تمام روزهایی که کنارش بودید از شما سپاسگزار است و امیدواریم بتوانیم لایق ادامه دوستی و همکاری با شما عزیزان در سال‌های پیش‌رو باشیم.

این مطلب توسط تیم محتوای همورا گردآوری و تهیه شده است.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت همورا مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
سال 96 بر همورا چگونه گذشت؟
روزها می‌گذرند و فصل‌ها یکی پس از دیگری از راه می‌رسند تا یک سال تمام می‌شود. در گذر سال 96، کنار تمام سختی‌هایش برای همورایی‌ها سالی دوست‌داشتنی و پر کار بود. در این مطلب می‌خواهیم از 365 ر...
اطلاعات بیشتر
دورهمی همورایی به مناسبت ماه رمضان
ماه رمضان امسال، تیم همورا برای یک برنامه‌ی افطاری دوست‌داشتنی مهمان کافه آنسو بود. رویدادی که در آن تمام خانواده همورا دور هم جمع شدند و خاطراتی دوست‌داشتنی را در کنار یکدیگر ساختند.
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)