12
اسفند
1397
محتوای همورا
محتوای همورا
 

گفتگوی برنامه رادیویی جوان گشت با آقای بهنام اسلمی

1 رای    میانگین 5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

جناب آقای بهنام اسلمی، مدیر عامل شرکت همورا، بخشی از فعالیت‌هایشان در حوزه مشاوره و تدریس دیجیتال مارکتینگ می‌باشد. آقای اسلمی در 9 اسفند 1397، مهمان برنامه‌ی جوان‌گشت بودند و درباره گردشگری دیجیتال صحبت کردند. در این مطلب، فایل صوتی این گفتگو را بشنوید.

برنامه جوان‌گشت، یکی از برنامه‎های رادیو جوان است که صبح‌های پنج‌شنبه و جمعه از ساعت 6:40 تا 8:00 پخش می‌شود. گوینده این برنامه آقای مهدی مفیدی راد هستند و در آن به موضوعات گوناگونی پرداخته می‌شود.

جناب آقای بهنام اسلمی در این برنامه رادیویی به‌عنوان کارشناس حضور داشتند و درباره گردشگری دیجیتال برای شنوندگان گفتند. این برنامه، از طریق سه فایل زیر قابل شنیدن است و در فایل اول پس از ده دقیقه میان برنامه، برنامه اصلی آغاز می‌شود.

 

 

همچنین، جناب آقای اسلمی در 27 آبان 1397، به‌عنوان کارشناس دیجیتال مارکتینگ در گردشگری، در برنامه رادیو گفتگو حضور پیدا کردند. برای شنیدن این برنامه از شما دعوت می‌کنیم مطلب «جلسه کارشناسی رادیو گفتگو» را مطالعه بفرمایید. 

این مطلب توسط تیم محتوای همورا گردآوری و تهیه شده است.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت همورا مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
جلسه کارشناسی رادیو گفتگو درباره دیجیتال مارکتینگ گردشگری
در تاریخ 1397/08/27 جناب آقای بهنام اسلمی به عنوان کارشناس دیجیتال مارکتینگ در حوزه گردشگری در رادیو گفت‌وگو حضور داشتند. فایل‎های صوتی مربوط به این مصاحبه در ادامه آمده است.
اطلاعات بیشتر
نمایشگاه گردشگری ITB برلین، بزرگترین رویداد گردشگری جهان
اگر صاحب کسب و کاری در صنعت گردشگری هستید و می‌خواهید درباره بازارهای بین‌المللی به عنوان غرفه‌دار، بازدیدکننده تجاری و یا بازدیدکننده عمومی اطلاعاتی را به‌دست بیاورید، نمایشگاه ITB برلین یکی از بهترین فرصت...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)