ستاره ونک

1 رای    میانگین 5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

ستاره ونک یکی از خوش‌نام‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های گردشگری کشور است که از سه دهه پیش تا کنون با ارائه خدمات توریستی نقشی مهم در پیشبرد اهداف صنعت گردشگری دارد. ستاره ونک از معتبرترین ایرلاین‌های داخلی و خارجی نمایندگی اخذ کرده و در سال 1394 رتبه برتر فروش بلیط هواپیماهای داخلی و خارجی را به دست آورده است.

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ستاره ونک در سال ۱۳۶۵ به منظور راه اندازی اولین دپارتمان تخصصی خدمات گردشگری آغاز به کار کرد. این شرکت در سال ۱۳۶۵ به عضویت سازمان یاتا درآمد و به عنوان نماینده معتبرترین ایرلاین‌های داخلی و خارجی فعالیت‌های خود را از آن زمان تا کنون ادامه می‌دهد. این شرکت ارائه خدمات نوین، پیشرو و متمایز برای تحقق رویای سفر و اعتلای فرهنگ ایران زمین در صحنه های بین‌المللی را ماموریت خود می‌داند و برای رسیدن به آن تلاش می‌کند.

 

افتخارات ستاره ونک 

ارائه خدمات با بالاترین استانداردها و حضور پرسنل خبره و علاقه‌مند باعث شده تا شرکت گردشگری ستاره ونک در طول سال‌ها فعالیت در موارد متعددی رتبه‌های برتر را کسب کند. در ادامه به برخی از این افتخارات اشاره کرده‌ایم.

  • رتبه برتر فروش بلیط شرکت هواپیمایی لوفت هانزا – اتریشی – 2016 و ۲۰۱۷ 
  • رتبه برتر فروش بلیط شرکت هواپیمایی ماهان – 2016 و 2017 
  • رتبه برتر فروش بلیط شرکت هواپیمایی امارات – ۲۰۱۶ و 2017
  • رتبه برتر فروش بلیط شرکت هواپیمایی الاتحاد – ۲۰۱۴
  • رتبه برتر فروش بلیط شرکت هواپیمایی ترکیش – ۲۰۱۴
  • رتبه برتر سومین همایش هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما و آمادئوس – 1395

 

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

دوستان عزیزمان در ستاره ونک برای ایجاد تغییرات در ساختارها و بالا بردن فروش خود در زمستان سال 1396 قراردادی را با شرکت همورا منعقد کردند. به موجب این قرارداد تیم مشاوران شرکت همورا به این شرکت خدمات «مشاوره دیجیتال مارکتینگ» ارائه دهند. 

این خدمات شامل بررسی، ایده‌پردازی و نیازسنجی در موارد گوناگونی از جمله CRM، ابزارهای سئو، ایمیل مارکتینگ، تولید محتوا، UI/UX و برنامه‌ریزی بخش فنی می‌باشد. 

 

دریافت رضایت‌مندی

در تابستان 1397 پس از گذشت چندین جلسه از برنامه‌های مشاوره، مدیر فروش و بازاریابی شرکت ستاره ونک، جناب آقای امید اکبرپور، با لطف همیشگی‌شان متن زیر را به عنوان یادگاری ارزشمندی برای تیم همورا ارسال کردند.

 

مدیریت محترم شرکت همورا،
جناب آقای مهندس بهنام اسلمی،
با سلام،

 

همورا، متخصص، صمیمی و دوست داشتنی!
از وقتی جلسه‎های مشاوره‎‎ای دیجیتال مارکتینگ را با همورا شروع کردیم، زاویه‎ی دیدمان بسیار تغییر کرد و در این زمینه در مسیر پیشرفت قرار گرفتیم. در این مدت همه دوستان همورایی با گشاده‎رویی و سخاوت مثال زدنی هر آنچه می‎دانستند را به ما منتقل کردند و به نظرم بارزترین ویژگی آنها این است که هر چه دارند را بدون تعارف به اشتراک می‎‎گذارند و فن استاد را برای خود نگه نمی‎دارند. امیدوارم به زودی در بخش‎های دیگری هم همکاری ما با شرکت همورا گسترش پیدا کند.

 

امید اکبرپور
مدیر فروش و بازاریابی شرکت ستاره ونک

 
 

طراحی صفحات تور در سایت

در زمستان 1397 به موجب قراردادی، تیم فنی همورا در سایت ستاره ونک صفحاتی را برای دسترسی به تورهای این آژانس گردشگری طراحی و اجرا کردند. این صفحات دارای گالری، برنامه‌ی روزشمار سفرها، لیست هتل‌ها، جاذبه‌ها، مدارک لازم و... می‌باشند.
 

تولید محتوای سایت

پیرو ادامه همکاری‌ها، در زمستان 1397 همورا به مدت 30 ساعت پروژه‌ی تولید محتوا برای آژانس ستاره ونک را برعهده گرفت. در این مدت مطالبی مرتبط با سفرها و خدماتی که ستاره ونک ارائه می‌دهد، تولید و منتشر شد.

 

آخرین وضعیت همکاری: ادامه همکاری

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
CRM و گردشگری
امروزه برای رونق کسب و کارهای گردشگری ابزارهای گوناگونی وجود دارد که CRM یکی از آنهاست. نقش و وظیفه اصلی CRM چیست و چگونه می‌توان آن‌را به‌درستی در یک سازمان راه‌اندازی کرد؟ در این مطلب در این باره بخوانید.
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
سجاده فرش
1398/11/13 14:36
سایت بسیار خوبی دارین . خسته نباشین
پاسخ دهید...
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)