سایت عکاسی:

فتوکدیک

3 رای    میانگین 3.5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

خدایار شیبانی در سال ۱۹۷۸ در تهران به دنیا آمد. ایشان از همان کودکی علاقه زیادی به هنر و به خصوص عکاسی داشتند و با تشویق و راهنمایی عموهای خود توانست آثار زیبایی در دوربین خود به تصویر بکشد. وب‌سایتی شامل آثار عکاسی ایشان توسط همورا راه‌اندازی شده است.

وب سایت شخصی جناب آقای خدایار شیبانی، ضمن سادگی، به دلیل دارا بودن ارزش‌های هنری از جذابیت بالایی برخوردار است.
این سایت که به زبان انگلیسی است از بخش‌هایی مانند تماس با ما، درباره ما، گالری و نظرات تشکیل شده است. در بخش گالری، تمام عکس‌ها در آلبوم‌های مختلف طبقه بندی شده‌اند. عکس‌ها به راحتی از طریق کنترل پنل توسط آقای شیبانی بارگذاری می‌شوند.

همچنین در بخش نظرات (Guests Board)، بازدیدکنندگان امکان ثبت نظرات خود را دارند تا در صورت تایید آقای شیبانی، به رویت عموم برسد.

 

نظر جناب آقای شیبانی درباره‌ی همورا

پس از مدتی همکاری، جناب آقای شیبانی زحمت کشیدند و نظرات ارزنده‎ای را درباره‎ی همکاری با همورا برای مدیریت شرکت، یعنی جناب آقای اسلمی ارسال کردند. دریافت این بازخوردها برای همورا بسیار دلچسب، دوست‌داشتنی و ستودنی بود. در ادامه نظرات ایشان آورده شده است.

 

امروز بالاخره فرصت بدست آمد تا خدمت همکاران در محل آن شرکت جهت آموزش دیدن نرم افزار "مینا" برای مدیریت و کنترل پنل وب‌سایتم برسم؛واقعا مدیریت و خلق شرایط و فضای محیط کار شما به صورت موجود مثال زدنی و در این کشور کمیاب هستش و برای من که با سمت مدیر مشغول به کار هستم، آموزنده بود؛ پرسپکتیو دیگری از حس و حال و انرژی و انگیزه و شرایط جاری کار کردن در کشورمون رو شاهد بودم؛ براتون آرزوی بهترین‌ها و موفقیت روزافزون دارم. از آنجایی که مدیریت شایسته شما را در راس مجموعه خوب و همراه همورا را بسیار حائز اهمیت و سهیم در داشتن وب‌سایتی برقرار و خوب و در زمان، به جهت نیازهای وب‌سایت عکاسی‌ام می‌دانم، خواستم که شما هم بازخورد نقش مثبت خودتان و مجموعه‌تان در همراهی عالی و بی‌عیب و نقص شرکت‌تان در این مورد را ببینید و بدانید.

 

از شما دعوت می‌شود تا از این وب‌سایت بازدید به آدرس http://www.fotokodyk.com مراجعه نمایید.

آخرین وضعیت همکاری: بهره‌برداری

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
در غیبت شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی کنید!
اگرچه شبکه‌های اجتماعی حسن‌هایی دارند و به دلیل گستردگی، امکان ارتباط چند جانبه با کاربر و البته هزینه خیلی کم یا رایگان بودن برای بسیاری از صاحبان کسب و کار جذابند اما هرگز مالکیت و تسلطی از جانب کاربران بر این فضا وجود...
اطلاعات بیشتر
5 کارایی یک وب‎سایت گردشگری
از مزایای داشتن یک وب‌سایت برای کسب و کارتان چقدر آگاهی دارید؟ شاید فکر می‌کنید وب‌سایت نمی‌تواند به شما سودی قابل توجه برساند و یا با توجه به بودجه‌ای که دارید، ساختن وب‌سایت اشتباه است. ممکن است این...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)