5
تیر
1397
محتوای همورا
محتوای همورا
در افطاری همورا چه گذشت؟

دورهمی همورایی به مناسبت ماه رمضان

1 رای    میانگین 5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

ماه رمضان امسال، تیم همورا برای یک برنامه‌ی افطاری دوست‌داشتنی مهمان کافه آنسو بود. رویدادی که در آن تمام خانواده همورا دور هم جمع شدند و خاطراتی دوست‌داشتنی را در کنار یکدیگر ساختند.

خانواده همورا در طول سال برنامه‎های گوناگونی برای جمع شدن اعضایش دور هم دارد. رویدادهایی که به بهانه‌های گوناگون برگزار می‌شوند و به نزدیک‌تر شدن اعضای این خانواده کمک می‌کند. در ماه مبارک رمضان امسال، همورا تصمیم گرفت با همکاری کافه آنسو در یکی از شب‌های ماه مبارک رمضان، همورایی‌ها را به یک برنامه افطاری دعوت کند.

 

چطور قرار گذاشتیم؟

یک روز که تمام اعضای همورا در شرکت دور هم جمع بودند، آقای بهنام اسلمی پیشنهاد دادند که در یکی از شب‌های ماه مبارک رمضان، همورایی‌ها به همراه یکی از اعضای خانواده یا دوستان‌شان افطار را مهمان کافه آنسو باشند. 
این پیشنهاد خیلی زود از طرف دوستان پذیرفته و با کمی گفتگو زمانی که تمام افراد می‌توانستند در این برنامه شرکت کنند انتخاب شد. سپس زمان مورد نظر با کافه آنسو در میان گذاشته شد و مدیریت کافه یعنی خانم فاطمه حسینی به همورا اطلاع دادند که برای زمان مورد نظرمان همه چیز فراهم است و می‌توانیم دور هم جمع شویم. 

 

افطاری به سبک آنسو 

بالاخره روز موعود فرا رسید. کمی تا ساعت هشت شب باقی مانده بود که تمام مهمانان دور میز بزرگی که آنسو از قبل برای برنامه آن شب آماده کرده بود جمع شدند. 
آنسو با توجه به پکیج افطاری خود، خوراکی‌های خوشمزه‌ای چون آش رشته، حلوا، نان و پنیر و سبزی، زولبیا و بامیه، بورک گوشت و... را روی میزها چیده بود تا ابتدا روزه‌داران افطار کنند. 

افطاری در آنسو


میز افطاری مفصل و گفتگو میان خانواده همورا باعث شد که تا زمان رسیدن شام، صدای خنده‌هایمان در تمام ساختمان بپیچد. در ادامه برنامه با توجه به اینکه بخشی از مهمانان را دوستان یا اعضای خانواده همکارانمان تشکیل می‌دادند و ما قبلا افتخار آشنایی با آنها را نداشتیم، قرار شد تمام افراد حاضر در سر میز خودشان را معرفی کنند. این برنامه معارفه با شوخی‌ها و گفتگوهایی که در حین آن پیش آمد به دوست‌داشتنی‌ترین بخش مهمانی تبدیل شد.

 

 

عکس‎های یادگاری 

مهمانان عزیزمان از چند روز قبل غذایی که دوست داشتند در آن شب میل کنند را به کافه اطلاع داده بودند و به همین دلیل خیلی زود میز آنسو با بشقاب‌های شام، رنگارنگ شد. 

پس از صرف شام با گرفتن چند عکس یادگاری مهمانی همورایی_آنسویی آن شب به پایان رسید و برای خانواده همورا خاطره‌ی دوست‌داشتنی دیگری باقی گذاشت.

این مطلب توسط تیم محتوای همورا گردآوری و تهیه شده است.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت همورا مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
دورهمی پایان سال 1396 همورا
روزهای آخر سال همورایی‌ها برنامه‌‌ی پیک‌نیک و دورهمی ترتیب دادند تا پس از گذر یک سال کاری، زمانی را با هم بگذرانند و از طبیعت و هوای خوب روزهای زیبای اسفند لذت ببرند.
اطلاعات بیشتر
نگاهی به سال 97 در همورا
در این مطلب رویدادهای سال 97 همورا را مرور خواهیم کرد. از ادامه همکاری‌ها و پروژه‌های جدید، جشن‌ها و مهمانی‌ها، فعالیت همورا در رسانه‌های گوناگون، رخدادهای مختلف و دستاوردهای سال گذشته خواهیم گفت.
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)