18
مرداد
1394
 

دیجیتال مارکتینگ گردشگری

1 رای    میانگین 5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

طوفان اینترنت صنعت گردشگری را فرا گرفته. حالا دیگر کاربران سوار بر جت‌های پرسرعت دنیای دیجیتال مارکتینگ به هرجایی که قوی‎تر عمل می‎کند، برده می‌شوند. جت‌هایی که ایمیل مارکتینگ، بهینه‎سازی سایت، اصول و مبانی سئو و تولید محتوا عناصر تشکیل دهنده‎ی آنها هستند. نیروی پیشرانی که اگر آن را نشناسید برای همیشه جا می‎مانید.

امروزه حجم مبادلات مالی در گردشگری به‌پای صنایع پرقدرتی چون نفت، گاز و اتوموبیل‌سازی رسیده است. تنها در سه‎ماهه اول سال 2017 بیش از 360 میلیون گردشگر در جهان جا‎به‎جا شده‎اند و کشورهای بسیاری از طریق مبادلات گردشگری از صنایع دیگر بی‎نیاز شده‎اند. هرچه صنعت گردشگری به پیش می‌روند سهم بازار دیجیتال مارکتینگ هم افزایش می‌یابد. مطابق با آمارهای سازمان جهانی جهانگردی بیش از 70 درصد گردشگران از ابتدای جستجو تا انتهای انتخاب و خرید بلیط، هتل، تورهای گردشگری و... خود را با اینترنت انجام می‌دهند. اما خبر بدی هم وجود دارد، بازار دیجیتال صنعت گردشگری به‌شدت رقابتی است. نمی‌توان به‎سادگی با غول‌های مجازی حاضر در دنیای دیجیال رقابت کرد و یا آنها را نادیده گرفت. وب‌سایت شما تمام چیزی است که در برابر این دنیای پرتکاپو دارید و باید از آن به نحو احسن بهره ببرید.  بعد از ساختن وب‌سایتتان باید به فکر بالا بردن آن در چشم مخاطبان و موتورهای جستجوگر گوگل باشید. اما چگونه؟

شرکت همورا با توجه به سابقه‎ی چندین ساله در حوزه‎ی صنعت گردشگری و ارائه‎ی راهکارها به مشتریان خود با ارائه‎ی خدمات گوناگونی در حوزه‎ی دیجیتال مارکتینگ می‎تواند راه‎حل، اصول و روش‎هایی را در اختیارتان بگذارد که نقشه‎های مارکتینگ شما به شیوه‎ی دلخواه پیش برود. این خدمات به شرح زیر هستند.

 

1 بهینه‎سازی ساختار سایت

یک وب‎سایت خوب چگونه است؟ آیا شما کسی هستید که به تجربه‌های دیگران و دانشی که به‎دست آورده‎اند بها می‌دهید یا خود به‎دنبال تجربه کردن چیزهای نو هستید؟ وب‌سایت در واقع پیشانی کسب و کار شماست. مشتری شاید هرگز نه به دفتر کار شما بیاید و نه با شما یا همکاران‌تان گفتگو کند. یک وب‌سایت خوب با رعایت اصول مشخص در UI متمایز می‌شود. احترام، زیبایی و دانش از تمام قسمت‌های آن مشخص است و کاربر برای ادامه‌ی فرآیندی که منجر به خرید است تشویق می‌شود.
این سایت است که می‌تواند نشان دهد شما چقدر صمیمی یا جدی هستید. چقدر در کار خود تبحر دارید و برای مشتریان‌تان چقدر ارزش قائلید. قالب سایت شما باید متفاوت و در عین حال کارا باشد. باید بدانید چگونه و با چه اصولی باید وارد بازار گردشگری شوید. مشتری و نیازهایش را بشناسید و در تمام مراحل در جهت بهینه‌سازی آن گاه بردارید. قدرت وب‌سایت بی‌نظیر است. همورا پیش از این طراحی و بهینه‎سازی سایت را برای آژانس‎های گردشگری بسیاری اجرا کرده است.

 

خدمات همورا در حوزه‌ی بهینه‌سازی ساختار

  • مشاوره در جهت بهبود سایت‎های پیشین
  • اجرا و ‎راه اندازی سایت شما

 

2 تولید محتوا

اگر تنها ظاهر وب‌سایت شما جذاب باشد می‌تواند تنها یک‎بار مخاطب را به سمت خود جذب می‌کند. اگر بازگشت و خرید مجدد مشتریان، توصیه به دیگران و داشتن کاربران دائمی برایتان مهم است باید به محتوا خیلی جدی فکر کنید. امروزه محتوا از مرزهای گذشته خود عبور کرده و با روش‎های جدیدی پا به عرصه‎ی دیجیتال مارکتینگ گذاشته. برای آنکه بتوانید به شیوه‌ای کارا  و مستمر از محتوا بهره ببرید باید آن‌را خیلی خوب بشناسید و از بازارهای نوین آگاه باشید. جالب است بدانید براساس بررسی روندهای کسب و کار، تولید محتوا یکی از شغل‎هایی است که در آینده‎‎ بسیار مورد توجه و پردرآمد خواهد بود. چرا که آینده بیشتر کسب و کارها در نهایت به دیجیتال مارکتینگ و کسانی که به آن مسلط هستند وابسته خواهد بود.

 

خدمات همورا در حوزه‌ی تولید محتوا

همورا در زمینه‎ی تولید محتوا براساس نوع مشتریان، رقبا و سلایق صاحبان وب‌سایت‌ها در چهار حوزه‎ی زیر می‎تواند به شما خدمات بدهد:

  • مشاوره در زمینه‎ی تحلیل و بهینه‌سازی روال‌های اجرایی تولید محتوا و توانمندسازی تیم
  • تهیه‌ی گزارشات حضوری به همراه عکس و فیلم
  • جمع‌آوری متون خارجی و برگرداندن آن به فارسی روان
  • گردآوری، تالیف و ویراستاری متون بر اساس مطالب موجود در سایر وب‌سایت‌ها و مراجع مرتبط
  • برگزاری کلاس آموزشی

در زمینه‌ی تولید محتوا پیشنهاد می‌کنیم مطلب «نشانه‌گذاری» را در وبلاگ همورا مطالعه بفرمایید.

 

3 ایمیل مارکتینگ

بسیاری از متخصصین در حوز‎ه‌ی کسب و کار، ایمیل مارکتینگ را مهمترین ابزار تبلیغاتی بعد از ‎راه انداختن وب‎سایت و تولید محتوا می‎دانند. آمارهای سایت اگزت تارگت می‌گویند تا سال 2019 تعداد کاربران ایمیل در سرتاسر جهان به بیش از دو میلیارد و نهصد میلیون نفر می‌رسد و در حال حاضر هم 58 درصد مردم اولین کاری که هر روز صبح انجام می‌دهند چک کردن ایمیل‌هایشان است. بررسی‌های منجر به خرید در بین کاربران ایمیل بیشتر از هر رسانه‎ی اینترنتی دیگر است. بازگشت سرمایه در ایمیل بسیار سریع است و ضمنا نوعی تبلیغات دوستدار محیط زیست محسوب می‎شود که طرفدارن بسیاری دارد.

 

خدمات همورا در حوزه‌ی ایمیل مارکتینگ

به طور کلی فرآیند ایمیل مارکتینگ، شامل 7 مرحله اصلی است که همورا می‌تواند تمام مراحل و یا بخشی از آن را (با توجه به توافقات) برای شما انجام دهد. به طور خلاصه همورا در سه شاخه‌ی کلی می‌تواند با شما همکاری نماید.

  • مشاوره و طراحی سناریو‌ها و کمپین‌هایی برای تولید ایمیل‌های Inter Active، Automation، Mobile Email و...
  • اجرای تمام یا قسمتی از مراحل فرآیند ایمیل مارکتینگ
  • برگزاری کلاس آموزشی

 

پیشنهاد می‌کنیم مطالب «چگونه ایمیل خوبی برای مارکتینگ داشته باشیم»، «اصطلاحات رایج در ایمیل مارکتینگ»، «ایمیل مارکتینگ یا شبکه‌های اجتماعی؟» و «9 دلیل مهم برای استفاده از ایمیل مارکتینگ» را در وبلاگ همورا مطالعه بفرمایید.

 

4 سئو

SEOیا Search Engine Optimization که در فارسی آن‎را با نام‎های سئو، بهینه‌سازی و یا ارتقای رتبه سایت می‌شناسند امروزه به عنوان یکی از دغدغه‌های هر کسب و کار مبتی بر وب و اینترنت درآمده است. در سئو اصول و مواردی هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند. از جمله می‎توان به نقش رقبا، عنوان صفحات، متای توضیحات، کلمات کلیدی، لینک‌های داخلی و جریمه‌های گوگل و... اشاره کرد. بالا بردن دانش در تمام این موارد برای یک کسب و کار که به فروش از طریق وب‎سایتش اهمیت می‎دهد واجب است!
اگر می‌خواهید سایت شما در سئو به چشم بیاید باید برای آن مجهز به ترفندها و دانش مرتبط باشید. اهمیت سئو در این است که می‎تواند مشتریانی برای شما پیدا کند که تنها چند کلید واژه از نیاز خود را به گوگل گفته‎اند. سئو آنها را با شیوه‎های خودش به نزد شما می‎آورد تا راهنمایی‌شان کنید، به آنها محصولات‎تان را بفروشید و آنها تبدیل به مشتری دائمی کنید.

 

خدمات همورا در حوزه‌ی سئو

در زمینه‎ی سئو همورا به شکل‎های زیر با شرکت‎های گردشگری همکاری می‎کند.

  • به‌صورت مشاوره‌ای برای توانمندسازی تیم مربوطه، بهینه‌سازی روال‌ها، هدف‌گذاری و...
  • اجرای فرآیند سئو
  • برگزاری کلاس آموزشی

پیشنهاد می‌کنیم در وبلاگ همورا مطلب «28 راه برای نوشتن محتوای اثرگذار بر سئو» و «نکات مهم در سئو و ارتقای رتبه‌ی سایت» را مطالعه بفرمایید.

 

با ما تماس بگیرید

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن 02144264163 داخلی 20، با ما تماس گرفته و یا فرم تماس را تکمیل نمایید تا به سرعت با شما تماس بگیریم.

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
استفاده از عکس در بازاریابی دیجیتال
چگونه عکس‌ها می‌توانند برایتان یک کمپین تبلیغاتی موفق به ارمغان بیاورند و بازار کسب و کارتان را رونق ببخشند؟ در این مطلب برایتان از قدرت تصاویر در بازاریابی‌های دیجیتال گفته‌ایم و اینکه با چه تکنیک...
اطلاعات بیشتر
هندوانه‌های اضافی را به‌دست «یوتاب» بدهید!
«اگر مدتی با یوتاب کار کنید، کم‌کم دیگر باور نمی‌کنید که با یک برنامه‎ی نرم‎افزاری سر و کار دارید، انگار یک موجود زنده درحال دریافت، پردازش و انجام کارهاست.» این نقل قولی است از برخی مشتریان همورا که ...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)