19
تیر
1396
محتوای همورا
محتوای همورا
 

صبحانه با طعم خاطرات

1 رای    میانگین 5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

شما هم بیشتر وقت‎ها وعده ناهار یا شام را برای جمع‎های کاری و دوستانه انتخاب می‎کنید؟ اگر اینطور است، باید برایتان بگوییم که صرف صبحانه در کنار دوستانی عزیز هم جذابیت‎های خودش را دارد. با طلوع خورشید تمام طبیعت بیدار و جهان از انرژی سرشار می‎شود. انرژی که تا مدت‎های طولانی همراه شما خواهد بود.

روزی که با یک صبحانه عالی در کنار دوستان قدیمی آغاز شود تبدیل به یادگاری ارزشمندی می‌گردد. یادگاری که هرگز خاطره خوش آن از یاد نخواهد رفت. همورا یکی از روزهایش را با صبحانه‌ای گرم و مطبوع در کنار دوستانی عزیز از آژانس گردشگری آخشیگان آغاز کرد.
آژانس گردشگری آخشیگان یکی از پیشتازان در صنعت توریسم است. شرکتی که مدیرعامل آن یعنی خانم کیوان‌دخت امین، چهره‌ای نام آشنا در صنعت گردشگری هستند. هم‌اکنون آخشیگان در آستانه پنجمین سال همکاری با شرکت همورا قرار دارد. همکاری که از طراحی سایت این آژانس و دریافت نرم‌افزار تحت وب به‌نام یوتاب که از محصولات هموراست آغاز شد و تا به‌اکنون هم ادامه دارد. به پاس گرامی‌داشت این سال‌های همکاری، در یکی از روزهای زیبای بهار در محلی زیبا به‌نام کافه آنسو دور هم جمع شدیم.

کافه کارش را از صبح خیلی زود با آماده کردن میز آغاز کرده و آن‌را به سبک زیبایی چیده بود. گل‌های تازه، رومیزی‌های رنگارنگ و ظروف سفالی زیبا نوید یک صبحانه عالی را می‌دادند. با وجود آنکه همه ما صبحانه‌های اختصاصی داشتیم، کافه روی میز یک صبحانه دیگر به‌نام «صبحانه کتایون» هم چیده بود. میز پر بود از خوراکی‌های هیجان‌انگیزی مثل: پنیر و گردو، کره و عسل و خامه و مربا.

صبحانهکافه آنسو، از صبح خیلی زود کارش را با چیدن میز آغاز کرد

 

برای آنکه پذیرایی با سرعت و کیفیت مطلوبی صورت بگیرد، با کمک یوتاب منوی صبحانه از قبل برای دوستان‌مان در آخشیگان ارسال شده بود. منوی صبحانه شامل دو نوع املت (اسپانیایی و قارچ) و صبحانه‌ای بنام کیان، که یک صبحانه به سبک انگلیسی است، بود. بعد از انتخاب صبحانه توسط مهمانان، سفارش‌ها به کافه آنسو اطلاع داده شدند.

 

آژانس گردشگری آخشیگانبا رسیدن مهمانان عزیزمان، صرف صبحانه آغاز شد

 

کافه آنسو انتخاب نوشیدنی را به خودمان واگذار کرده بود. ما از بین انواع چای، قهوه و آب میوه‌های طبیعی چیزهایی که فکر می‌کردیم بیشتر با صبحانه‌های انتخابی‌مان سازگار هستند را هم سفارش دادیم.

پیش از رسیدن صبحانه‌های گرم، گفتگوهای ما آغاز شد. افرادی که در صنعت گردشگری فعالند معمولا با کوله‌باری از خاطرات و گفتنی‌های شیرین در جمع‌ها حضور پیدا می‌کنند. چرا که سفر مانند کتابی است که برای خواندن آن باید از کوه‌های بلند و دشت‌های وسیع گذشت. کسی که زندگی‌اش با سفر عجین شده خاطراتش هم به وسعت همان سفرهاست. مهمانان ما هم که از فعالین در توریسم بودند و هر روز با سفر و جاذبه‌های متنوع سر و کار داشتند برایمان داستان‌های جذابی تعریف کردند.

کم‌کم صبحانه‌های رنگارنگی که سفارش داده بودیم هم رسیدند. املت یونانی که با اسفناج، تخم مرغ و ادویه‌های خوش طعم آماده شده بود و املت قارچ که بسیار خوشمزه و خوش آب و رنگ بود.

صبحانهاملت به سبک یونانی، صبحانه‌ی گرم و خوشمزه

 

صبحانه‌ی کیان هم که شامل، سوسیس، بیکن، تخم‌مرغ، قارچ و میوه بود، به صبحانه‌های دیگری که روی میز بودند، پیوست.

قارچصبحانه انگلیسی کیان، کامل و خوشمزه

 

گفتگوهای ما پیرامون خاطرات سفر، گفتن از مقاصد گردشگری و سال‌های پرفراز و نشیب همکاری بین آخشیگان و همورا ادامه پیدا کرد. پس از صرف صبحانه، دیگر زمان رفتن به محل کار فرا رسید.

مهمانی صبحانه‌ی شرکت همورا و شرکت آخشیگان در حالی به پایان رسید که همراه با آرزوی بهترین‌ها برای هر دو شرکت بود. دیدار مجدد دوستان عزیزمان و امتداد همکاری و دوستی‌هایمان تا همیشه، آرزوی همورایی‌هاست.

این مطلب توسط تیم محتوای همورا گردآوری و تهیه شده است.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت همورا مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
چگونه یک سایت حرفه‌ای داشته باشیم؟ (2)
در طراحی سایت دو کلمه UI و UX بسیار استفاده می‌شوند. ممکن است در مورد UI ضعیف یک محصول یا UX فوق‌العاده‌ی محصولی دیگر، شنیده باشید. شما هم می‌توانید با به‌کارگیری دانش UI و UX وب‌سایت خود را به یک صفح...
اطلاعات بیشتر
سایت‌های تک صفحه‌ای یا One Page
اگر برای معرفی و توسعه‌ی کسب و کارتان در دنیای وب، به‌دنبال داشتن یک ‌سایت با قیمت مناسب، زمان کوتاه در راه‌اندازی و جذاب در نگاه مخاطبان هستید، در این مطلب به معرفی نمونه‌ای از وب‌سایت‌های شرکت ...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)