16
فروردین
1396
محتوای همورا
محتوای همورا
 

حضور یکی از دوستان همورا در بین برترین عکاسان ایرانی

1 رای    میانگین 5 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

برای همورا دوستانش از همه چیز با ارزش‌ترند. دوستانی که گاه نام‌شان در جهان پرآوازه است و حتی با گذر روزها و همکاری‌ها خاطراتشان چون عکسی دوست داشتنی باقی می‌ماند. عکس‎هایی که دریچه‎ای به گذشته می‎سازند، اما در همان حال امکان دیدن آینده را نیز فراهم می‎کنند. 

یکی از دوستان عزیز همورا، جناب آقای خدایار شیبانی هستند. پیش از این همکاران همورایی برای ایشان یک سایت طراحی کردند تا آقای شیبانی از طریق آن عکس‌هایی که خودشان می‌گیرند را به نمایش بگذارند. سایت ایشان به زبان انگلیسی است و علاوه بر نمایش آثار ایشان، دارای قسمت‌هایی برای آشنایی با آقای شیبانی و گذاشتن نظرات کاربران است.fotokodykسایت آقای شیبانی

هر جا نور باشد، عکاسی متولد خواهد شد

آقای شیبانی در سنین نوجوانی یادگیری و پرداختن به هنر عکاسی را آغاز کرده‌‌اند و بیشتر توجه ایشان معطوف به طبیعت اطراف، محیط زیست و افراد مهم بوده است. در همان دوران عموی ایشان آقای کامران شیبانی به ایشان تکنیک‌های پایه در مواردی چون نور، رنگ و کنتراست را آموختند. بعد از آن هم ایشان از راهنمایی‌های عموی پدر خود، جناب آقای فرهاد شیبانی و کمک‌های شوهر عمه خود، جناب آقای حسین ماهر بهره بردند و با همین علاقه و راهنمایی‌ها آثار گوناگونی توسط ایشان خلق گردید.

اگر چه آقای شیبانی در زمینه مهندسی صنایع تحصیل کردند اما توجه ایشان به سمت عکاسی دیجیتال بود. هم اکنون ایشان عضو انجمن سلطنتی عکاسی در انگلیس هستند و عکس‌هایی در زمینه‌های محیط زیست، شهر، حیوانات، مد و پرتره‌های گوناگون را با هنر خود چونان جادویی بی‌نظیر رقم زده‌اند.

فرهاد شیبانینمونه‌ای از بخش گالری سایت 

چشم‌ها باید بیاموزند بشنوند، پیش از آنکه ببینند

هنر و دیدگاه خاص آقای شیبانی در خلق آثار خویش، در جهان مورد توجه است و ما به تازگی دریافته‌ایم که نام ایشان مطابق با رده‌بندی سایت Ranker، در بین یازده عکاس برتر ایرانی که در جهان مشهورند می‌باشد. لیستی که سایت Ranker آماده و پرداخته کرده است بی‌شک گنجینه‌ای از نام، عکس‌ها و زندگی‌نامه هنرمندان بزرگی است که بر آسمان هنر ایران چون ستاره‌ای می‌درخشند. در این لیست با نام هنرمندان نامی ایران چون، هنرمند گرانقدر مرحوم، عباس کیارستمی، هنرمند نام آشنا، آقای کاوه گلستان و همچنین اولین عکاس ورزشی ایران، آقای نادر داوودی مواجه می‌شویم، نام جناب آقای شیبانی در رده پنجم این لیست، افتخاری است برای همورا که به رسم نیک روزگار، فرصت آشنایی با این هنرمند را یافت.

شما می‌توانید در اینجا با هنرمندان این لیست بیشتر آشنا شوید.

 

آشنایی با آقای شیبانی و آثار ایشان

ضمن عرض تبریک خدمت ایشان از شما دعوت می‌کنیم تا با بازدید از سایت آقای شیبانی به آدرس، fotokodyk.com علاوه بر تماشای هنرشان در خلق آثار و استفاده از جنبه‌های گوناگون هنر عکاسی، همراه ایشان در سفری دوست داشتی از عسلویه ایران تا موزه لوور در فرانسه، آرامگاه‌های افراد مشهور، رویدادهای گوناگون در جهان، کودکان در ملیت‌های گوناگون و زیبایی آفرینش در رنگ‌های خیره‌کننده حیوانات و گیاهان که همه در دریچه دوربین آقای شیبانی به کمال تمام در کنار یکدیگر جای گرفته‌اند، همراه شوید. همچنین از شما دعوت می‌کنیم برای خواندن نظر جناب آقای شیبانی پیرامون همکاری با همورا از مطلب «فتوکدیک» در وب‎سایت ما بازدید بفرمایید.

 

در ادامه، اینجا نیز چند عکس از سایت آقای شیبانی آورده شده است.

صادق هدایتمزار صادق هدایت در پاریس 

 

پرترهعکاسی‌های پرتره

 

فرانسهعکس‌ها با ویژگی‌های منحصر به فرد

 

dusseldorfاز مجموعه عکس‌های خدایار شیبانی

 

تیم همورا برای جناب آقای شیبانی روزهایی را پر از سعادت و نیکبختی آرزو دارد. امیدواریم همواره شاهد روزهای شاد و موفقیت‌های دوستان عزیزمان باشیم.

 

این مطلب توسط تیم محتوای همورا گردآوری و تهیه شده است.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت همورا مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
نمایشگاه گردشگری ITB برلین، بزرگترین رویداد گردشگری جهان
اگر صاحب کسب و کاری در صنعت گردشگری هستید و می‌خواهید درباره بازارهای بین‌المللی به عنوان غرفه‌دار، بازدیدکننده تجاری و یا بازدیدکننده عمومی اطلاعاتی را به‌دست بیاورید، نمایشگاه ITB برلین یکی از بهترین فرصت...
اطلاعات بیشتر
8 دلیل برای به‎کار بردن موشن‎گرافیک
امروزه ابزارهای قدرتمند تکنولوژی، در دنیای تبلیغات دگرگونی به‎وجود آورده است. اگر صاحب کسب و کاری هستید، درست همین حالا وقت آن است تا از این دگرگونی و سیر تغییر و تحول جا نمانید. تحولی که موشن‎گرافیک‎ها بخش مهمی از آن...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)