تولید محتوای سایت

8 رای    میانگین 4.1 از 5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
 

مطالب به روز و مفید در یک وب‌سایت٬ علاوه بر آنکه باعث افزایش میزان وفاداری مشتریان سایت می‌گردد٬ بلکه با رعایت اصول سئو٬ می‌تواند آمار بازدید از سایت را بالا برده و نهایتاً در جذب مشتریان جدید نیز موفق شود. همورا بر همین اساس معتقد است که نگاهی تخصصی به امر تولید محتوا یکی از مهمترین راهکارهایی است که می‌تواند وب‌سایت شما را در بین رقبا ماندگار نماید.

امروزه تقریباً تمامی شرکت‌ها و سازمان‌ها سعی دارند برای معرفی خود و ارتباط با مشتریانشان از وب‌سایت و حضور در دنیای اینترنت استفاده ‌کنند؛ تا در دنیایی که هر روز با سرعت، به سمت جایگزین کردن راهکارهای الکترونیکی پیش می‌رود، از سایر رقبای خود عقب نمانند. اما نکته‌ی مهم این است که گرچه ظاهر سایت در نگاه اول باعث جذب مخاطب می‌شود، اما آنچه باعث مراجعه مجدد به سایت شما می‌گردد، نه فقط ظاهری جذاب، بلکه محتوا و مطالب تشکیل‌دهنده‌ی آن می‌باشد.

مزایای محتوای مناسب در سایت

  1. مراجعه کننده زمان بیشتری برای مطالعه‌ی محتوای شما صرف می‌نماید.
  2. باعث بازگشت مجدد بازدیدکننده‌ها می‌شود.
  3. اعتماد مخاطب را جلب می‌کند.
  4. باعث می‌شود سایت شما به دیگران توصیه شود.
  5. احتمال کسب رتبه‌های بالا در موتورهای جستجو بسیار افزایش می‌یابد.
  6. باعث ارتقای سطح آموزشی درون سازمانی می‌شود.

اهمیت محتوا از یک سو و دارا بودن سابقه طولانی همورا در تهیه و تولید محتوا باعث شده تا این مهم به عنوان یکی از خدمات اصلی این شرکت مطرح باشد.
 

خدمات همورا در حوزه‌ی تولید محتوا

همورا براساس نوع مشتریان، رقبا، سلایق صاحبان وب‌سایت‌ها، رعایت علائم نگارشی و ملاحظات سئو برای وب‌سایت‌ها به اشکال زیر متونی را تهیه می‌نماید.

  1. تهیه‌ی گزارشات حضوری به همراه عکس و فیلم
  2. جمع‌آوری متون خارجی و برگرداندن آن به فارسی روان
  3. گردآوری، تالیف و ویراستاری متون براساس مطالب موجود در سایر وب‌سایت‌ها و مراجع مرتبط

تعرفه‌های تولید محتوا در همورا

با توجه به اینکه تولید محتوا در همورا به 3 صورت انجام می‌گیرد، لذا بسته به نوع محتوای تولید شده هزینه‌ها متفاوت می‌باشد. شرح تعرفه‌ها را می‌توانید در جدول زیر ببینید:

شرح به ازای هر ساعت
تهیه‌ی گزارشات حضوری به همراه عکس 137،000 تومان
جمع‌آوری متون خارجی و برگرداندن آن به فارسی روان 137،000 تومان
گردآوری، تالیف و ویراستاری متون براساس مطالب موجود در سایر وب‌سایت‌ها و مراجع مرتبط 137،000 تومان

 

کلاس‌های آموزشی

برای حضوری پرقدرت در دنیای تولید محتوا باید آموخته‌هایتان را گسترش دهید. در همین راستا شرکت در کلاس‌های آموزشی تولید محتوا می‌تواند راهگشای خوبی در رسیدن به مقصود باشد. یکی از خدمات شرکت همورا برگزاری دوره‌های بازاریابی محتوا یا دیجیتال برندینگ می‌باشد. در این دوره با استراتژی‌های مختلف تولید محتوا آشنا خواهید شد. موفق می‌شوید که روال گذشته خودتان را ارزیابی کنید و تصمیم بگیرید که کدام استراتژی برای شما ارزش‌آفرینی بیشتری می‌کند.

 

تاریخ آخرین به‌روز رسانی: 23 فروردین 1399

با ما تماس بگیرید

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن 02144264163 داخلی 20، با ما تماس گرفته و یا فرم تماس را تکمیل نمایید تا به سرعت با شما تماس بگیریم.

مطالب بر اساس تگ‌ها
مطالب برگزیده
ایمیل مارکتینگ
ایمیل مارکتینگ یکی از روش‌های تبلیغاتی مطلوب و حائز اهمیت در دنیای امروز محسوب می‌شود. این مهم، مانند هر ابزار تبلیغاتی دیگر، نیاز به تخصص و تجربه‌ی کافی دارد تا بتواند فروش شرکت شما را ارتقاء داده و توسعه دهد. همور...
اطلاعات بیشتر
دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ
از دو دهه پیش تا کنون، دیجیتال مارکتینگ با تکنیک‌، ابزارها و مفاهیم گسترده‌اش توانسته در جهان صنعت و تجارت تغییرات گسترده‌ای ایجاد کند. اگر صاحب کسب و کاری هستید و یا به دنبال حرفه‌ای پایدار و درآمدزا می...
اطلاعات بیشتر
بحث و تبادل نظر
آرا ویژن
1401/07/23 17:26
سلام وقت بخیر مطالبتون ر مورد تولید محتوا واقعا عالی بود.ممنون از شماماهم در وبسایتمون مقالاتی در این زمینه قرار دادیم.www.ara_vision.ir
پاسخ دهید...
طاهری
1397/10/08 21:54
سلام خدمت مسئول سایت همورا وقت شما بخیر. من یک تولید کننده محتوا هستم و مایل هستم که در زمینه تولید محتوا با شما همکاری داشته باشم. اگه نیاز به تولید کننده محتوا دارید من در خدمتم.
پاسخ دهید...
همورا- نیوشا امینیان
1397/12/28 10:05
با سلام و عرض ادب
از لطف و محبت شما سپاسگزاریم، لطفا رزومه خود را به آدرس pr@hammura.com ارسال بفرمایید تا در صورت نیاز با شما تماس بگیریم.
مسعود طالبیان نیک صفت
1393/06/28 18:54
سلام
من یه سایت دارم که درباره آموزش ساخت بازی های رایانه ای هست. می خوام تولید محتواش رو به عهده شما بذارم. تعرفه تون چقدره ؟
پاسخ دهید...
همورا
1393/07/09 03:48
تولید محتوا فرآیندی است که بسته به نوع کار شما می‌تواند متفاوت باشد. ضمن اینکه ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیریم شما هم از منو٬ سرویس همورا٬ طراحی سایت و... می توانید تولید محتوا را انتخاب و اطلاعات قیمتی آن را مشاهده نمایید.
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوست/ همچنانش در میان جان شیرین منزلست (سعدی)